Mijn trip in Aussie !

19 september 2017 - Cairns City, Australië

Hooi Allemaal hier een berichtje vanuit Cairns.

Wat was dit een hectische anderhalve week zeg ! Vandaag nu pas mijn nieuwe reisverhaal !

Nadat we de regel dag hebben gehad hebben we nog een hoop gedaan. Een dag naar de blue Mountains waar we een hike van 4 uur hebben gedaan maar wat was dat het waard zeg! De zondag hadden we een city walk langs het opera house en the big garden, hier hebben we dan ook 2 uur gezeten om te chillen en lunchen. Ook heb ik een dag gedurfd ! Dat was zo gaaf, mega hoge golven en een beetje aan klooien in het water. Heeerlijk!! Eigenlijk zouden we dinsdag uit her beachouse in Collaroy moeten verlaten maar we hadden met 3 andere nog 1 nachtje bij te boeken om te kijken wat we wilde. Woensdag zijn we dus ook naar Bondi Beach gegaan om daar leuke en gave dingen te doen ! En dat is zeker gelukt, wat een mooie plek zeg !

Nadat we 5 dagen met zn vieren in Bondi Beach zijn gebleven hebben we toch besloten om niet met zn alle door te gaan, voor mij wel goed want ik moest een keer echt alleen verder gaan !  Ik heb zondagavond mijn ticket naar Cairns geboekt om daar vervolgens gister heen te vliegen. Maar toen kwam het engste.. Ik ben alleen wat nu ???
Vandaag heb ik 3 meisjes leren kennen waar ik vanaf morgen 4 dagen mee weg ga. Super veel zin in !

Dus jongens met mij gaat het super goed en heb het erg naar mn zin hier !!

Dikke kus uit aussie !

1. Marlies:
    19 september 2017
    Wat een heerlijk en eerlijk verhaal weer Liek! Dappere dodo ben je! Heel veel plezier samen bij Cape Tribulation en Cape Douglas. Kus X
  2. Karin:
    Ha Lieke,
    Wat een stoer besluit om alleen verder te gaan reizen! En zo zie je maar, je ontmoet direct weer nieuwe mensen! Veel plezier en geniet! Dat doe je volgens mij al volop!
    Liefs
    Karin
  3. Hans:
    19 september 2017
    Topverhaal over een topreis!! Wat een powergirl. Veel plezier en fun. Kiss, Oompje
  4. Elianne:
    19 september 2017
    Hoi topper, super leuk om jou te volgen!! Je bent een stoer wijf💪Geniet en maak de mooiste herinneringen! Liefs Elianne 😘
  5. Oma:
    19 september 2017
    Wat een fantastische reis Lieke! Wat stoer van je om dat nu alleen te doen. Ik ben echt trots op je.

Dikke kus! Oma