Het is begonnen !

8 september 2017 - Collaroy, Australië

Dinsdag begon mijn grote avontuur ! Super spannend maar wat heb ik er zin in ! Inchecken, afscheid nemen, door de douane en gaan!!

Na een lange, zware en vermoeiende vliegreis van 11 uur zijn we aangekomen op Hongkong airport. Bij ons was het toen half 7 in de ochtend dus we hadden een hele nacht overgeslagen, zo raar.  Eenmaal in Hongkong was het alleen maar klagen en zweten. Het was 35 graden en kei benauwd, dus echt geen pretje. Maargoed je bent er 13 uur dus je moet er iets van maken. Uiteindelijk een super leuke dag gehad. Met de Ferry naar Hongkong Island  en daar met de bus naar de Peak, en 's avonds de licht show bekijken op de skyline van Hongkong.

Lang verhaal kort, super gave trip om jet een keer gezien te hebben maar het was ook wel weer fijn om naar het eindpunt te gaan, Sydney.

Na weer een vlucht van 9.5 uur zijn we aangekomen op Sydney airport. Aangezien ik wel eens die programma's zie van discovery kreeg ik het nog ff benauwd, kloppen mijn gegevens en visum wel allemaal. De stress was voor niks want mochten allemaal doorlopen.
We werden opgevangen door het sydney team en naar het hostel gebracht. Daar veel info en uitleg. Het nadeel was alleen doordat ik 2 nachten had overgeslagen en dat mijn hoofd nogal een zeef was en niks onthield, een voordeel hier hebben ze ervaring mee dus leggen ze alles 10 keer uit. Op dit moment voelt het een beetje als een vakantie in cherso: laat naar bed en weer vroeg opstaan voor een drukke dag. Na 2 dagen veel schik en vooral veel genieten ga ik met 3 andere backpackers volgende week richting cairns om daar een camper te huren en de oostkust af te gaan.

1. Mama:
    Super leuk te lezen Lieke. 👍 Ga ervan genieten. 💋
  3. Oma:
    11 september 2017
    Hallo lieverd
    Wat een leuk verslag i ik leef helemaal met je mee
    Maak er wat vaak v
    Dikke kus o