Aftellen !

13 augustus 2017 - Schaijk, Nederland

Yes het aftellen is begonnen, over precies 22 dagen vlieg ik voor 7 maanden naar Australië !

Afgelopen Februari begon het als een leuk idee, misschien is het ook wel gaaf om te gaan reizen. En precies 6 maanden later is het dan zover !

In de afgelopen 6 maanden heb ik kei hard gewerkt. Mijn fulltime baan als leefbegeleider bij Coloni en natuurlijk mijn bijbaan bij den tol met als 1 doel; het geld bij elkaar sparen voor deze fantastische reis !

Ik zal elke vrijdag proberen iets op deze blog te zetten; Gave foto's en filmpjes die ik heb gemaakt met mijn gopro maar ook zeker leuke dingen die ik heb meegemaakt / gezien.

1. Mama:
    Aftellen....wij ook!!
  2. Karin:
    13 augustus 2017
    Wat leuk! Ik ga je blog volgen! Het wordt een geweldige reis en ervaring voor de rest van je leven! Ik zal je het adres van mijn nichtje in australie doorgeven voor het geval je in de buurt van haar bent!
    Liefs!
  3. Tanja:
    13 augustus 2017
    Lieve Lieke ga vooral genieten van deze bijzondere reis!
  4. Ingrid:
    Gaaf Lieke.
    Ik ga je zeker volgen. Je gaat leuke, interessante mensen ontmoeten en enorm veel zien van dat mooie land.
    Dikke kus, Ingrid
  5. Ingrid:
    Lieve Lieke, gaaf hoor.
    Je gaat vast veel interessante mensen ontmoeten en heel veel zien van dat mooie land.
    We gaan je zeker volgen.
    Dikke kus, Ingrid
  6. Ingrid:
    13 augustus 2017
    Zo kan maar geplaatst zijn
    Error bij de eerste verzending.
  7. Marijke:
    13 augustus 2017
    Lieve Lieke, wat leuk een reisblog. Ik ga je zeker volgen. Het wordt vast een hele belevenis. Ga er met volle teugen van genieten. Ik vind het geweldig dat je zo'n mooie reis gaat maken. Liefs X
  8. Ed:
    Hey Liek.
    Nog maar even en dan gaat je mooie avontuur beginnen. Geniet ervan, maak mooie herinneringen, en leef daar bij de dag.
    X pap
  9. Anthony en Nancy:
    14 augustus 2017
    Spannend hoor, wij gaan je ook zeker volgen!! Dit wordt een ervaring die je heel je leven meeneemt. X
  10. Hans:
    15 augustus 2017
    Leuk Lieke,
    Idd aftellen geblazen.
    Neem je ook een Skype adres?
  11. Theo en Anita:
    16 augustus 2017
    Hoi Lieke, wij gaan je zeker volgen. Heel veel plezier en geniet ervan. Prachtig om dit te mogen en kunnen doen. X
  12. Theo en Anita:
    16 augustus 2017
    Hoi Lieke, wij gaan je ook zeker volgen. Heel veel plezier en vooral geniet ervan. Prachtig dat je deze droom kunt gaan waarmaken. X
  13. Oma:
    4 september 2017
    Leuk lieke ik zal je volgen de komende maanden veel plezier !!!!!!
  14. Theo en Anita:
    5 september 2017
    Hoi hoi Lieke en nu is t zover. Maanden van voorbereiding en vandaag de dag van vertrek. Nogmaals heel veel plezier. Geniet ervan. Goede reis en we gaan je volgen. Liefs Theo en Anita.