Yes ik ben terug !

11 maart 2018 - Warrnambool, Australië

Na 2 maanden thuis te zijn geweest ben ik sinds 1 maart weer terug in het mooie Australië!

Na een emotioneel afscheid met papa en mama, 3 overstappen, 2 slaappillen en een hoop spanning ben ik weer geland op Sydney airport. Toch vond ik het allemaal rete spannend. Ik wist dat ik mijn 2 zweedse vriendinnetjes weer ging zien maar toch vond ik het maar niks. Thuis achterlaten na nog geen week na het mooie afscheid van mij lieve oma was dit toch wel even een dingetje. Maar ik ging mijn reis afmaken ! Toen ik weer terug kwam in het hostel in manly had ik een warm welkom alsof ik weer thuis kwam.

Ik heb een nederlandse meid ontmoet via facebook en daar ook meteen mee afgesproken, we wilde allebei naar Melbourne. Aangezien ik maar 2 weken in australie heb moesten we dus snel weg uit Sydney. Dat waren dan ook 3 leuke dagen. Feestje op Shellybeach, Mardi Grass (gaypride) in Sydney city en natuurlijk de gezelligheid in het hostel.

Momenteel zit ik nu in Warrnambool, dit is het eind van de great ocean road en rijden we morgen weer terug naar Melbourne om op Dinsdag de auto weer in te leveren, onze kikia. Dan is donderdag dus ook mijn laatste dag in Australie want dan vlieg ik naar Bali om daar lekker 12 dagen te genieten met papa, mama Bas en Sharon. Wat heb ik daar veel zin in zeg.

Dit is even een korte samenvatting van de afgelopen anderhalve week in Ausie! Misschien een beetje hak op de tak verhaal, maargoed wat wil je dan met een hoofd op vakantiestand.

Dikkekus uit aussieland

1. Anneke:
    11 maart 2018
    Wat een heerlijk verhaal! Heel veel pezier je laatste dagen in Australië en een goede reis naar Bali.
    Dikke kus!
  2. Mama:
    11 maart 2018
    Gelukkig! Weer een écht Lieke reisverhaal! Voor ons heel fijn dat je je reis weer hebt opgepakt. Stoer van je🖒. Nog een kleine week en dan zien we je weer op Bali. Wij hebben er ook heel veel zin in😘
  3. Jeanne van den akker:
    12 maart 2018
    Fijn dat je weer kan genieten nog veel plezier.
  4. Marjolein Roerink:
    12 maart 2018
    WoW, mooi verhaal!
    Heel veel plezier samen op Bali. 🤗
    En daarna? Waar gaat de reis dan naar toe?